dimecres, de març 17, 2010

Després de l'entrevista i de les reaccions

No em podia imaginar que un apunt d'un blog tan modest com el meu sobre l'entrevista al President Montilla quedés embolicat amb un foc creuat entre tertulians, columnistes, agències i ciutadans que també hi han volgut posar cullerada. Vistes les reaccions t'acabes preguntant: has estat massa precipitat? poc prudent? políticament incorrecte? Potser tot una mica i a posteriori acabes descobrint que l'espontaneitat d'expressar la pròpia opinió sembla que ha de tenir uns certs límits quan no pots separar la condició de ciutadà de la de diputat. Puc dir que les meves notes no qüestionaven la trajectòria de la Monica Terribas com a professional excel·lent que sempre he reconegut. Exposava senzillament una reacció personal després de veure aquella entrevista. I probablement sorgia de la reacció de qui també ha fet moltes entrevistes, la reacció de dir: Jo l'hagués feta d'una altra manera. Si la meva precipitació o la meva imprudència han pogut generar una altra lectura ho lamento profundament però alhora reivindico el dret a la discrepància i la llibertat d'expressar-la.